Tork - Profesjonalne produkty higieniczne

TorkTork to światowy lider produktów higienicznych i papierowych. Grupa opracowuje i wytwarza odnawialne produkty higieniczne i papierowe. Od papierowych ręczników w szpitalnych łazienkach po dozowniki do serwetek w restauracjach – Tork dba o komfort użytkownika i wygodę swoich klientów. Będąc częścią Essity, dba o zaspokajanie potrzeb Klientów w zrównoważony sposób, aby mogli oszczędzić czas, pieniądze i energię i skupić się na tym, co najważniejsze w prowadzeniu firm.

Essity to wiodącą globalna firma zajmująca się higieną i ochroną zdrowia, która opracowuje produkuje i sprzedaje środki ochrony osobistej oraz produkty i usługi w zakresie higieny dla sektora prywatnego i profesjonalnego. Gdy w grę wchodzi wycieranie, suszenie, czyszczenie lub polerowanie – zdaj się na nas. Nasze dozowniki, wkłady i usługi zaspokajają różnorodne potrzeby łazienek, branży przemysłowej, kuchni i restauracji. Dzięki nam możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne w Twojej firmie.

Wizją Essity jest podnoszenie jakości życia poprzez dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie higieny i ochrony zdrowia. Łatwo zauważyć, że wiele produktów Tork ma ekocertyfikaty, dzięki czemu wystarczy jeden rzut oka, by mieć pewność, że spełniają rygorystyczne standardy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o zrównoważonych produktach idealnych dla Twojej firmy, po prostu nas spytaj.

  • Etykiety EU Ecolabel

    Certyfikat Unii Europejskiej dla produktów, które spełniają rygorystyczne wymogi środowiskowe. W przypadku produktów papierowych oznacza on, że zostały wyprodukowane z włókien z recyclingu albo z całkowicie odnawialnych lasów. 

  • Nordycki Łabędź

    Przewodnik dla konsumentów wprowadzony przez Stowarzyszenie Ministrów Krajów Skandynawskich.

  • Niebieski Anioł

    Pierwszy na świecie ekocertyfikat, stosowany w Niemczech.

  • Certyfikat FSC

    Gwarantuje, że produkt został wytworzony z włókien pochodzących z właściwie zarządzanych lasów i innych kontrolowanych źródeł. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach. Zrównoważony wzrost jest integralnym elementem modelu biznesowego Essity, przynoszącym korzyść ludziom oraz środowisku

Elementy 1 do 16 262 całkowita